.

Ätit våfflor till frukost med bästa mamma,precis vart och handlat massa gottt och sen väntar jag in min bestie sara som ska få färga mitt hår sen chill kväll med hennne. Ska även bort till lisas lägenhet sen och ge hennes kanin lite kärlek och mat. Usch tycker så synd om min snutta som blivit opererad och inte kan gå.  Hon blir nog snart frisk igen :D 
 
Igår spendera jag min kväll med Alexander eller aa han kom vid 9 på kvällen vi satt och prata om alllt som kan vara skönt ibland. Sov helt ensam igår själv i huset värsta jag vart med om haha. En otroligt lugn kväll för beccis som har åkt på förskyldning. Men är extremt mycket bättre än vad jag var i torsdags. 
 
 
pusss 
hahhahah sååå gammal bild, åhh världens finaste vänner.
 
 
detbästasomfinns <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0