17 HELA ÅR!

I tre årstid har jag skrivit på din födelsedag, och jag gör det i år igen!
Det spelar ingen roll hur mycket vi umgås eller hur mycket vi pratar, hur mycket vi kan lita på varandra. Du kommer alltid vara en del av mig, en av mina nära och kära.
Vi har känt varandra i många många år nu, och vi har gått igenom så mycket tillsammans. Både sorg svek glädje skratt gråt skrik, älskat varandra samtidigt som vi hatat varandra. Vi har snackat så mycket skit om varandra men de är bara för att vi bryr om. Vi har gått bakom varandras ryggar, samtidigt som vi ställt upp och stöttat varandra i både vårt och torrt. Vi har en vänskap som inga andra har.
Vi kommer alltid ha varandra oavsett vad, och jag vet i slutändan kommer vi hitta varandra igen.
Vi vet inte alltid vart vi har varandra, men vi vet att vi finns ett samtal bort om det är något!
Kommer alltid glömma våran vänskap och allt vi gått igenom både bra och dåliga saker.
Du är en fin vän och jag är så stolt över dig hjärtat. Stolt över att du klarade högstadiet, kämpade och inte gav upp.
Stolt över hur duktig du blivit och tagit tag i saker.
Du ska vara stolt över dig och vara lycklig!

Grattis på din födelsedag älskade du!
Jag älskar dig 💕💕
/din Rebecka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0