16 hela år !

 
För både två och ett årsedan skrev ja en text till dig på din födelsedag! Nu gör jag det igen men på din 16årsdag!

Hm va ska jag säga? Trodde aldrig vi skulle bli såhär nära igen, inte efter allt som hände detta Året, men vi klarade det. 2012 har varit ett tufft år för oss bägge och jag hoppas 2013 kommer vara lite enklare! Jag vet att vi klarar allt tillsammans, efter allt vi gått igenom så kan vi klara så mycket mer.
Min lillasyster, min bästa vän min andra halva !
Jag kan samtidigt hata dig när jag älskar dig!

du ska veta att jag kommer alltid finnas hos dig oavsett vad.. kommer stå vid din sida föralltid.
kommer inte lämna dig fören du ber mig om det..
du är min allra bästavän, mer än det.

Behöver inte skriva ngt mer här för du vet redan allt ! 

 

 Jag älskar dig Rebecca Löf. Tsm är vi bäst <3 

/din Rebecka johansen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0