svar på frågorna !!!!!!!!

Postat av madeleine:
hur går det med boysen ?
va är det värsta som finns ?
är de kul att åka volvo ? 
hur känns det att va en plåthora/volvoraggare ? :)
 
 
Svar : haha det rullar väl på, det värsta som finns är folk som ljugeer och blir sura för ingenting typ haha ? 
haha vadå kul, är faktiskt inte det du ;)
 
Postat av: Lakskämtardumemejyao? 
Tycker du om madde ?
 
svar : haha ja jag tycker om madde, en nära vän är hon och hon ställer alltid upp, 
 
Postat av: Emelie
Vad ska du gå på gymnasiet? 
Hur går de med Svante? 
Varför bloggar du nästan aldrig? 
Har du en egen häst?
 
svar : sorg och omvårdnad ska jag gå, Hur det går med svante det är lite upp och ner så vet inte :) 
haha ibland vill jag blogga hela tiden och ibland vill jag inte. 
Nej har ingen häst längre !! <3
 
 
Postat av: mimmi
Vilka bloggar läser du? 
Vem vet allt om dig? 
Vilken är din favorit affär? 
Funderar du på att färga håret någongång eller ska du alltid vara bloooondie? 
 
 
Svar : jag läser nellie berntssons,linn olssons,lina jensens, ponnysanning, maddes blogg, haha massa mer orkar inte skriva alla.
Den som vet allt om mig är nog Sara, Det är gina tricot. Haha jag vågar inte färga håret i någon annan färg, för om jag ska färga tillbaka det i blondt igen så kommer jag inte ha något hår kvar. <3
 
 
Postat av: mumrik
Alex eller Svante? ;)
 
Svar : En sjukt svår fråga det där, Kan inte välja någon av dom, Har gått igenom myckeet med båda. 
 
Postat av: Doldo sven

Vem e din bästa killkompis ;)

svar : Haha oj, ja det är Niklas karlsson 

 

Postat av: Anonym

Vem är din bästavän ? 
Hur länge har du och Svante Hållt på ? 
Hur är det mellan dig och Alex ? 
Har du knullat med Alex ? 
Den snyggaste killen du vet 
Hur känns det att vara kompis med Rebecka när du är tillsammans med Svante ? 
Är du och Daniel Johansson ovänner ? 
Hur känns att få tillbaka Rebecka och vad sa dina vänner om det ? 

 
Svar :
Har inte en bästavän, Dom som jag alltid vänder mig till är Michelle,Sara,Melissa och Rebecka 
hur länge vi har hållt haha vet inte faktiskt,Det är bra mellan mig och Alex,vi är vänner och det är sjukt gott och veta att han alltid finns för mig. 
Snyggaste killen jag vet är joel kinneman, så fort jag ser han på filmer/tidninger eller vad som helst blir ja dötts kär. 
Det är som vanligt, men är inte tillsammans med svante :)
Haha hur vet alla allt om mig,jag vet inte om vi är ovänner men vi pratar inte längre :) 
Det är fortfarnde som vanlligt, och mina kompisar har inte sagt så mkt. dom visste att vi skulle bli vänner igen. 
 
 
Svara på en del frågar nu och har ni fler fråger så kommer jag svara på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0