Hela veckan !!!!

Sorry för dålig update men hade ingen blogglust,
 I fredags: så  var ja med Becka en snabbis, sen så var ja med Jasse,Cliff,Mutte och Pontus. Haha roligaste på länge. Pontus körde hem Mig vid 2-3 typ :) 
 
Lördag : Så drog ja till rebecka på Morgonen, Rebecka red Queen, och ja red Thelma efter.
På kvällen så var vi lite överallt men sen drog ja till älskling, sov där. ♥♥♥
 
Söndag : Pappa körde mig t Rebecka och köpte med en Pizza till oss. Som vi åt t frukost. Då Red vi båda hästarna den dagen då med. 
Sen på kvällen träffa vid Big nick en stund. Sen hem till mig med JOhan falk filmen 7 och massa morot,gurka och dipp. mumms !! ♥
 
Måndag : En rätt soft skoldag, efter skoolan så gick jag och sara till Bayards och gotta oss. Rebecka mötte upp oss. Sen åkte ja med Beckis hem. Vi gick ut t fla för jag skulle fixa ett par arbetsbyxor till plojfotot, Sen hämta mamma oss. 
 
Tisdag : var det Skolfoto och ploj, hahaha den roligaste skoldagen på länge hahaha. 
Bilder kommer.
 
Onsdag : Var i skolan. Följde med Linnea när hon provred en häst. Som många hästmänniskor vet vem det är. 
En riktigt snygg ponny är det. Kommer bilder ut på den om ett tag, När vi vet säkert hur det blir. ;);) 
 
Torsdag : idag alltså, jag orka verkligen inte skolan hade ont i huvudet och mådde inte bra, Men nu mår jag bra igen  (a) 
 
Imorgon : SKa jag och becka fixa allt med Queen för beckis ska tävla på lördag, i östakulle, Så blir ingen sov morgon på lördag upp Halv 5. Weehiiihohohi. :(
 
 
 
Idag blir det slapp dag, Becka kommer väl hit ikv med maasssa goodis. så ska vi ha film kväll och massa girltalk  ♥♥
Underbara 9:or ♥♥♥♥♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0