<3

det finns dagar jag klarar mig utan henne finns dagar jag saknar henne så det gör galet ont. 
Det dära man säger till sin bästavän du är min syster. Och det är verkligen ngt ja menat när jag har sagt det till henne. 
Alla jävla dagar vi har spenderat, det är galet sjukt. 
Ibland vill jag bara döda henne ibland är du den jag ser upp till. 
 
Så mkt bråk,skratt och tårar. 
 
Men denna gången var det mitt fel, jag satte mig kanske lite i skiten själv. 
det jag ville komma till är att jag saknar dig sjukt mycket och vill säga förlåt. 
 
 
Men förlåt R.E.J.T
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malou

finns för dig hjärtat <3

Svar: älskar dig <3

2012-09-18 @ 14:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0