långt inlägg

tjoo, ikv drar jag,Melissa,Sara och John till skeppsviken träffar massa folk där och ska allmänt kul.
Igår var ja och sara och ngra till och bada hos john sen körde han oss tilll fla så tjöta vi lite med ngra kompisar. 
 
Har ju inte bloggat på länge så får berääta lite om veckan.
Fredags : Så var jag i stan med Mutte,Alex,Svante och Niklas åkte ner och kolla lite och hade det soft haha!
Sen så ringer sara mig vid 4 och säger att hon är fast i ua så åkte Anders ner och hämta henne så sov vi hos svante. 
 
Lördag: drog jag sara och mimmi till Grebbestad.Satt och drack och pratade med goa kompisar på vägen dit. 
Träffa massa go folk. Folk ramla i pluret folk bråka och folk skratta. Som vanligt alltså. 
Drog hem med nattbusen mådde PISS usch. så kommer vi t Ua så har alla missat nattbussen till fla. Men som tur var så kunde jag åka med Sara och Miriams mamma hem. 
Sov hos svante den kvällen med alex och dom :) 
 
Söndag: drog jag och Sara till Johan med max och bjäle var där en stund sen åkte vi hem och var med ngra kompiar. Vi sov hos mig den kvällen. 
 
Måndag : var vi med melissa och käka pizza <3<3<3<3
 
Igår så käka ja pizza med john,becka och jasse och anders o pson. 
Sen träffa jag melisssa och massa andra. 
 
 
Ett par softa dar bara att vädret skulle vart varmare och inte blåsa så mkt !!
 
 
NU fixa mig med sara sen parteeeeeeeeey 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0