Carrigan

Hallo, ridturen gick bra igår. CHarlie var lite stel men det lätta uppp sig mer. 
Skulle ju rida Thelma igår men det hann vi inte. Skulle ju lägga ut bilder på allt igår ju men när jag la in bilderna så gick bara hälften av korten in.
 
Tänkte berätta lite om min gamla häst saom jag var tvungen att lämna tbx.
Hon heter Carrigan ett sto på 17 år. En ponny som jag kom grymt bra överns med. Hade henne på foder i ett halv år skulle ha henne hela somaren ut. 
Men ägarna ville sälja henne och dom tog tbx henne. 
 
Ibörjan när jag hade så gick alllt bra, sen blev hon halt så kunde inte rida henne på 1 månad. 
Vi koppla verkligen direkt. För när jag var liten hände det en hemsk grej och jag tappa hoppet driekt för att börja rida. Men första gången jag satt på henne kände jag inte ngn räddsla eller ngt våga gör allt med henne. 
 
Vi red mycket upp på ridskolan min kompis Ida hjälpte mig en hel del med henne oxå.
 
Lite bilder kommer nu med snyggingen.
 
 
 
 
sista bilden jag fick med Carrigan.
 
 
Ska fixa lite mer bilder men datan cpar.
Är sjukt stolt för att jag får haft denna ponny. Hadde inte kommit såhär långt utan henne. 
Ska berätta mer om henne när jag har liten tid. 
 
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0