såånt är livet

heej :D
ska packa ch greja  nu sen ikväll åker ja till vitasandar, är där med den bääästa ida !
kommer bli grymt, hoppas det blir bra väder annars tänker ja döda solen ahhahahaha om det nu går.
siiter och lysssnar på bruno mars the lazy song deeeeeen är grrym,
väntar på att mamma ska kkommma med frukost.
så ska rebecka dö snart oxå. hon har kamran där ALLLA  bilder ja ska ha. men hon är så seg så det orkar inte hon.
bhuuhuh :/ ja vill ha en ponny.
letar överallt.
så fick ja reda på att dena poonny kanske inte lever så länge till ;(
4 underbara år har ja haft med denna sötnoos.
liten skit var ja, när ja hade dig.
ingen som har lärt mig så mkt som denna lilla häst har gjort.
har gettt han all min kärlek.
när man var ledsen så gick man till han. han gjorde en alltid glad.
DEt värsta som var. när ja lämna dig.
allt blev tomt. stort hål i mitt hjärta.
ingen som gnägga när man gick till stallet.
ingen som kom fram när man gick ut i hagen. alllt är tomt när du inte finns här.
när du är lycklig så vet ja att ja har gjort rätt, men nu är du är ledsen och inte orkar mer där du är nu.
känner ja mig så dålig, det ja menar är att ja ångrar sååå mycket att ja lämna tillbaka dig.
saknar dig så mycket lillskrutt. vi kommer ses ngn gång igen och det lovar ja ! <3
/ eran rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0