yeyeye

hej !

sitter hos linnea och kollar på hennes data för hon är tråkig och sover.
nyss käkat frukost, och nu vettefan vad ja ska göra.

typ läst massa bloggar.
igår så satt vi uppe hela natten och skratta och kolla på cp bilder,


så jjäävla sjuka är vi <3

kommer försöka blogga varje dag för det är svårt nu när man är överallt och grejar,
till helgen blir ja hästskötare åt linnnnea hon ska hoppa pricken och noniiis i ua !


kommer nog bli bra (:


Varje gång ja ser dig är  det som om alltingen stannar till, men ja vet inte varför.
Men varje gång ja ser dig känner jag att  det enda jag vill,är att komma nära dig.
Det är samma sak när vi ses.
Mmm,varje gång ja ser dig fastnar orden i min mun.
Jag försöker säga något klokt men allt låter dumt,
och det händer varje gång ja ser dig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0