15 fakta om mig !

1.jag är mörkrädd.
2. jag skulle aldrig kunna bo själv.
3jag har bara haft ett seriöst förhållande
4.jag älskar mina vänner.
5.jag gillar inte kolsyrat
5.jag älskar hästar men kan ha svårt för att rida.
6.hände mycket när jag fick min första häst,fick dåligt självförtronde.
7.jag har 2 bästavänner som alltid ställt upp och aldrig sviker.
8.jag vågar aldrig berätta för någon vem ja gillar.
9jag har svårt för att släppa taget för den ja har GILLAT.
10.jag ångrar inget ja har gjort för annars hade inte jag vart den ja är idag.
11. min farfar har alltid ställt upp för mig med hästar.
12.jag älskar min släkt och familj överallt annat
13.jag älskar att handla kläder.
14 . jag är en galen människa
15. fotboll och handboll är den bästa sporten
har vart med linnea hela helgen och det vart grymt, och idag åkte vi till hennes mamma och prata med henne och linnea :D gött och bara sitta o prata av sig:)
så red vi ut igår jag tog noniiis och hon pricken, barbacka typ vi 9 på kvälllen det var underbart bara skritta och prata ut om alltingen. Och till helgen åker vi till SKÅÅÅNEhon ska täävla kommer bli grymt träffa Emma och alva. Är linneas nya hästskötare (a
på måndag drar ja o emelie till malins cafe och hennnes systers, myys!!
saknaaaaar min blondie! www.emelievolofsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: emelie

mys som fan!

saknar min beeeeeccis <3

2011-07-25 @ 00:19:44
URL: http://emelievolofsson.blogg.se/
Postat av: Emelie Svensson

snygg blogg!

Hoppas du får en trevlig vecka :)

2011-07-26 @ 00:11:25
URL: http://hastryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0