du är idag fjorton hela år gammal.

... du vet att jag seriöst suger på sånt hära. men får la försöka lite iallafall. för mig är du en speciell person. jag har aldrig tänkt såhär långt men det går inte beskriva dig med ord. det går inte säga hur mycket du betyder eller vad jag skulle gjort om jag förlora dig. jag tror att jag klarar mig utan dig, men sanningen är att det gör jag inte. vi känner varandra helt utantill. jag kommer aldrig vända min rygg när du behöver mig. även om vi bråkar, så kommer jag hjälpa dig när du behöver mig, för det är du värd. jag skulle heller aldrig svika dig. jag kommer ta dig, längst intill mitt hjärta. hålla dig där och inte släppa taget. kommer ge dig allt du behöver, allt för att du ska kunna le och vara lycklig.  jag har funnit mig underbar vän som jag aldrig sett på detta sätt. du är en stor del av mig älskling.

jag älskar dig bästa vän
du betyder så mycket för mig

/rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0